Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 
Hjälp! 
Författare Meddelande
Forumaktivist
Användarvisningsbild

Blev medlem: sön 05 okt 2008, 14:23
Inlägg: 451
Ort: Oskarshamn
Mitt EgetForum: diagnoser1.egetforum.se/
Inlägg Hjälp!
Via pm har jag blivit varnad och fått höra att någon på ett forum som heter BBL har skrivit saker om någon som kallas Skorpan, men jag har inte fått veta vad som har skrivits. Jag har fått höra att det bland annat har sagts att beskrivningen anv mitt handikapp bara ska vara en sorts snyfthistoria bara för att tycka synd om mig.
Nu är det så att jag inte är medlem på BBL och jag har blivit varnad för att registrera mig där, men jag vill ändå läsa vad som skrivs så att jag får en ärlig chans att försvara mig. Jag vet inte exakt vad som skrevsa eller vem som skrev det, men ändå tycker jag att det är väldigt fult gjort. Dessutom försatår jag inte hur denna någon kan veta vem jag är eftersom jag varken är medlem på BBL eller har askrivit där. Om någon ändå undrar kan jag berätta för er att orsaken till varför jag har berättat om mitt handikapp är för att upplysa er om det. Jag vill att ni ska veta hur det är och kanske förhoppningsvis bli lite mer förstående. Jag förstår att det låter som en snyfthistoria när man läser det, men allt är sant. Det här är infet jag ljuger om, men tyvörr är det här också min enda möjlighet att själv få berätta hela min story med egna ord. I annatfall är det oftast min mamma som pratar över huvudet på mig. Hoppas nu att ni förstår.

_________________
Bild
Bild


fre 17 apr 2009, 12:47
Profil WWW
phpBB proffs
phpBB proffs
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 30 jun 2008, 03:07
Inlägg: 1745
Ort: Karleby/Finland
Inlägg Re: Hjälp!
Om någon anser att ditt handikapp är påhittat, så är det väl deras problem? Jag kan anta att du skulle vara väldigt glad om det verkligen var ett påhittat handikapp. Synd att det inte blir påhittat bara för att nån påstår så. Du förstår hhur jag menar va? Att du hellre skulle vara o fysisk topptrim, alltså.

Det du berättat om dig på nätet är ganska öppet och kanske chockerande för några. Jag är inte så förvånad att det kan bli förvrängt tyvärr. :(

Men faktum är att jag tror att det är ett sidospår av dispyten mellan fjäll och South, så håll dig så långt du kan på sidan bara är mitt råd. Det kan tom hända att nån fått för sig att du är en fantasiprodukt skapad av South. :mrgreen:

Jag är inte speciellt religiös av mig, men vill ändå komma med kommentaren: "Människan spår, Gud rår" så låt dem hållas, du har inte mindre rätt bara för att de har fel. ;)

mvh Peetra.

_________________
Svensk översättning av guide för moderatorspanelen phpBB3: --> http://phpbb3.fi/tut/viewforum.php?f=5
Om behörighetssystemet i phpBB3: http://phpbb3.fi/tut/viewforum.php?f=29

Skaffa dig Ubuntu, för snabbare surfning och uppstart av datorn! svenska Ubuntu-forumet hjälper dig med precis allt!


fre 17 apr 2009, 13:32
Profil WWW
Forumaktivist
Användarvisningsbild

Blev medlem: sön 05 okt 2008, 14:23
Inlägg: 451
Ort: Oskarshamn
Mitt EgetForum: diagnoser1.egetforum.se/
Inlägg Re: Hjälp!
Tack Peetra och en stor kram till dig!

_________________
Bild
Bild


fre 17 apr 2009, 13:51
Profil WWW
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 06 apr 2009, 20:14
Inlägg: 323
Mitt EgetForum: http://pratqvarnen.egetforum.se
Inlägg Re: Hjälp!
Du vet var jag står skorpan, nu är det ju bara så att det kan bli svårt att finna det inlägget, och vad jag kan förstå så har de haft en annan skorpan på forumet, såg ett otroligt otrevligt meddelande till henne igår.

Sedan finns det ett annat problem, en del trådar försvann därifrån igår, och ett inlägg som det du talar om kommer troligen att gå samma väg, och vad jag har fått veta nyligen är att man aldrig kan fälla någon som skriver med eller till en annan nick, det är först när ditt namn Irl nämns i ett inlägg, som man kan gå vidare med det!

Ha det jättebra och bry dig inte, även om jag förstår din nyfikenhet. Kram på dig!


fre 17 apr 2009, 14:09
Profil
Forumaktivist
Användarvisningsbild

Blev medlem: sön 05 okt 2008, 14:23
Inlägg: 451
Ort: Oskarshamn
Mitt EgetForum: diagnoser1.egetforum.se/
Inlägg Re: Hjälp!
Det känns bara så svårt att gå vidare som om inget har hänt. Det där är ju allvarliga saker.

_________________
Bild
Bild


fre 17 apr 2009, 15:46
Profil WWW
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 06 apr 2009, 20:14
Inlägg: 323
Mitt EgetForum: http://pratqvarnen.egetforum.se
Inlägg Re: Hjälp!
Men det är ju inte helt klart att det var riktat till dig! :?:


fre 17 apr 2009, 15:58
Profil
Forumaktivist
Användarvisningsbild

Blev medlem: sön 05 okt 2008, 14:23
Inlägg: 451
Ort: Oskarshamn
Mitt EgetForum: diagnoser1.egetforum.se/
Inlägg Re: Hjälp!
Nej, men ändå hoppas jag verkligen inte att det var det. Jag tog mig just en titt på forumet och jag måste säga att det var något av det äckligaste jag har sett. Blaeh!

_________________
Bild
Bild


sön 19 apr 2009, 16:03
Profil WWW
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 7 inlägg ] 

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010
phpBB SEO
[ Time : 0.081s | 16 Queries | GZIP : Off ]