Kategoriregler


Du måste skriva adressen för ditt forum när du ber om support, annars är risken stor att ditt inlägg blir raderat.



Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 2 inlägg ] 
importera 
Författare Meddelande

Blev medlem: sön 14 mar 2010, 08:52
Inlägg: 1
Mitt EgetForum: http://unikaforaldrar.egenblog.se/
Inlägg importera
hej
jag testar att göra min sajt (som redan finns hos wordpress) hos er, då jag letade ett ställe där jag kunde koppla ett forum till sajten också (ni hade flera tjänster)
nu har jag sparat ner sajten (expoterat) och skulle importera den hos er men det gick inte :(

upp kommer bara detta meddelande:
Innan du kan ladda upp din importeringsfil så måste du åtgärda följande problem:

Kan inte skapa katalogen /var/www/egenblog/wp-content/blogs.dir/8/files/2010/03. Har servern skrivrättigheter till moderkatalogen?

då man klickar på importera och i listan väljer wordpress!

skulle gärna vilja veta vad felet är, går det att åtgärda och kan man sen koppla samman bloggen med ett forum? Eller är det lika bra att strunta i alltihopa och ha kvar hos wordpress.com och leta ett froum att länka till därifrån istället?

STRUNTSAMMA
Jag tog bort bloggen, fortsätter ha den hos wordpress.com och letar ett gratis forum istället...det vart för tjorvigt för mig, som inte är så kunnig!


sön 14 mar 2010, 08:56
Profil
Programmerare
Programmerare
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 30 jun 2008, 03:07
Inlägg: 5412
Mitt EgetForum: https://www.egensajt.se
Inlägg Re: importera
Nu är felet åtgärdat i fall du ångrar dig, om du vill ha forum är detta det bästa stället om du vill kombinera blogg och forum.


sön 14 mar 2010, 14:04
Profil
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.   [ 2 inlägg ] 

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010
phpBB SEO
[ Time : 0.069s | 16 Queries | GZIP : Off ]