Först vill jag passa på att tacka för den verkligt supersnabba responsen man verkar få härinne när man har frågor. Tack.
Vill också säga att hittills är jag supenöjd, både med att ha hittat hit och med forumet, fast jag har ju bara varit uppe ett dygn, så...
admin: Tack för det!Till mina frågor, som säkert blir fler vad det lider. Jag hittar inget svar på dem i FAQ'en, så jag ställer dem här.
Jag länkar in en dump på hur signaturen sitter i våra inlägg och undrar om man kan få den litet längre ned?
admin: tyvärr syns inte bildenSedan undrar jag, mest för det estetiskas skull, om det går att fixa så att admins inte får redigeringstiden synlig i inlägg, både egna och andras. En admin ändrar ju en hel del inlägg mellan varven och det är mest för syns skull då, som jag undrar det.
admin: för detta krävs ett mod och vi ska ha detta i åtanke under nästa mod rundaSista frågorna just nu: när man betalar för att få bort reklamen, då är det endast sidvisningarna som räknas, man har inte en viss tid på sig också?
Jag menar som verkligt trista
aimoo har, betalar man där och inte har gjort slut på sidvisningarna på 6-12 månader, så är "tiden ute" ändå, och man får betala för en ny period?
Om jag inte betalar för att få bort reklamen, försvinner det inlägg då eller är hela forumet intakt forever?
Jag jämför åter med aimoo (där jag en gång började men senare gick över till vBulletin, med mitt förra forum) och på aimoo var det så att om man inte köpte bort reklamen, så fick man endast fyra sidor forum att leka med, oavsett om det var skrivet mycket mer. De gamla inläggen försvann alltså efterhand.
admin: Det är endast sidvisningar som räknas på de sidor som skulle ha funnits reklam, dvs det klick försvinner inte på profil sidor eller i admin panelen. När klicken är slut kommer reklamen in igen och ingenting försvinner.