Kategoriregler


En tråd per forum! Endast för forum skapade hos oss, andra forums presentationer modereras och vid upprepade överskridelser kan användaren varnas eller bannas.



Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 1 inlägg ] 
Berätta om ditt forum! 
Författare Meddelande
Support
Support
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 30 jun 2008, 03:07
Inlägg: 374
Ort: Mölndal
Mitt EgetForum: guider.egetforum.se
Inlägg Berätta om ditt forum!
Jag tror nog att ni vet vad det handlar om, men vet ni det inte så behöver ni inte oroa er.

Detta forum är till för att man skall kunna göra lite reklam för sitt egna forum.
Kan ni inte låta bli att klanka ned på andras forum gör ni bäst i att hålla er utanför deras trådar, annars kommer det bara resultera i att ni blir satta som troll.

Dessutom rekommenderar jag att ni taggar ner rejält när ni är inne på supportforumet och läser eller skriver i största allmänhet.
Om ni tycker att ett inlägg är opassande, läs det en gång till och fundera över huruvida inlägget kan tolkas på något annat sätt än det sätt ni just tolkade det på.

Jag menar nu inte att ni skall acceptera vad som helst, men ni bör tänka på att det är oerhört svårt att utläsa betydelsen av en skriven text utan att se eller höra en människas tonläge och ansiktsuttryck. Dessutom kan det handla om åldersskillnad. Internet är idag fullt av såväl unga som gamla, det gör ingen skillnad på skriven text.

Så, skärpning!


ons 30 apr 2008, 05:46
Profil ICQ
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.   [ 1 inlägg ] 

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010
phpBB SEO
[ Time : 0.078s | 16 Queries | GZIP : Off ]