Kategoriregler


En tråd per forum! Endast för forum skapade hos oss, andra forums presentationer modereras och vid upprepade överskridelser kan användaren varnas eller bannas.



Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Filmportalen - Ett (nytt) filmforum! 
Författare Meddelande

Blev medlem: ons 23 jul 2008, 21:49
Inlägg: 1
Ort: Malmö
Inlägg Filmportalen - Ett (nytt) filmforum!
Hejsan allihopa, tänkte berätta lite om mitt forum. De som vill lyssna, eller läsa kan fortsätta här nedan. :wink:

Förra året i oktober bestämde jag mig att tillsammans med två andra att försöka mig på det här med att ska och driva ett eget forum. Vårt största gemensamma intresse går inte att ta miste på - alla kan inte leva utan film, och allt vad det innebär! Så det var inte svårt att bestämma själva ämnet, det är ett som vi brinner mer eller mindre lika mycket för. Utan att egentligen planera allt för mycket, skapade vi ett forum hos gratisforum.se och medlemmarna började att komma in en efter en. Det dröjde inte så länge förrän vi var ett par stycken som loggade in regelbundet, även om många inaktiva också hittade dit. Med andra ord gick det ganska bra. Vi hade många intressanta diskussioner, som vi alla hade olika åsikter om. Men efter ett tag blev vi allt mer missnöjda med servicen, då allt blev sämre och sämre - medan konkurrenterna blev bättre. Kort sagt bestämde vi oss ganska nyligen för att börja om på ny kula, och det blev här hos egetforum.se. Så man kan säga att vi är ett gammalt forum i nytt skal.

Lite mer om själva forumet då. Det heter Filmportalen, och alla som gillar Film eller bara vill ha ett roligt tidsfördriv är välkomna. Det finns (och kommer finnas) både seriösa och lite mer lättsamma diskussioner att ta sig an. Med andra ord är att alla som vill, får bli medlem - ju fler desto bättre. Och alla (nåja, nästan...) sorters diskussioner är välkomna. Inget utan det andra, som det heter. Och på tal om det, forumet är ju egentligen inget om det inte har några medlemmar. Så nu söker vi dig som tycker om att diskutera allt som har med filmens värld att göra - och mycket mer.

Så vad väntar du på? Jag finns här. Du finns här - vi finns här. Varför inte komma in i värmen och bli medlem? Du är mer än välkommen! :D

http://filmportalen.egetforum.se

Hälsningar Novocaine och de andra på Filmportalen.


ons 23 jul 2008, 22:06
Profil WWW
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 1 inlägg ] 

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010
phpBB SEO
[ Time : 0.067s | 16 Queries | GZIP : Off ]