Kategoriregler


En tråd per forum! Endast för forum skapade hos oss, andra forums presentationer modereras och vid upprepade överskridelser kan användaren varnas eller bannas.



Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 
V-Formen: träna för ditt mål! 
Författare Meddelande

Blev medlem: sön 31 aug 2008, 01:08
Inlägg: 5
Inlägg V-Formen: träna för ditt mål!
Vi här på V-Formen vill hälsa er välkomna!
V-formen är ett nystartat forum som söker unga, träningsintresserade människor!

På forumet hoppas jag att jag kan, och vill väldigt gärna dela med mig av det jag vet. Jag och moderatorerna vill självklart också lära oss mer. Tanken är att alla medlemmar ska kunna svara och uttrycka sina åsikter om alla frågor.

Träning är något väldigt individuellt. Det som bygger och känns bra för den ena kanske är värdelöst för den andre. Just därför finns det tusentals olika teorier om hur man tränar "på bästa sätt". Varken jag eller någon av moderatorerna vill smälla i er att vår filosofi är den bästa, men våra synvinklar är förhoppningsvis någorlunda tankvärda.

V-Formen har som dröm och vision att få forumet att bli större än ett projektarbete. Jag har som vision att V-Formen ska kunna bli något som unga, tränande människor kan luta sig tillbaka mot. En plats där medlemmarna kan fråga vad de än vill och få kvalificerade svar. En plats där de senaste forskningarna och bevisen om vad som ger en mest kan diskuteras.

Mitt stora mål med projektet är att både jag och medlemmarna ska få en djupare inblick i hur man ska träna för att nå sitt individuella mål. Samtidigt som jag självklart strävar efter mina egna utsatta mål, vill jag hjälpa andra till sitt, oavsett om de tränar för att bli en starkare mittfältare eller en kroppsbyggare.

Eftersom forumet kommer att fungera som mitt projektarbete så kommer jag regelbundet posta guider, teorier, forskningar och rappoter som ska återspegla all slags träning. Inte minst kommer jag skriva rapporter om kostens betydelse under fysisk träning. Samtidigt har jag i tanke att besvara frågor och starta diskussioner, som förhoppningsvis leder till att jag och vi alla lär oss mer.

V-Formen inriktar sig till största del mot aktivt tränande, unga människor. Forumet är till för alltfrån volymbyggare till elitidrottare, därför är vår slogan:

Träna för ditt mål


www.vformen.webbland.se


mån 01 sep 2008, 16:03
Profil

Blev medlem: sön 31 aug 2008, 01:08
Inlägg: 5
Inlägg Re: V-Formen: träna för ditt mål!
Jag är stolt att presentera att Vformen nu närmar sig 30 användare. Vi har för närvarande 3 aktiva träningsdagböcker, vi har flera erfarna medlemmar som gärna svarar på alla era frågor och diskuterar allt angående träning!

Vill du vara med? Tveka inte! Besök oss på www.vformen.webbland.se

Vi ses!
Mvh Lind


sön 07 sep 2008, 19:37
Profil
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 2 inlägg ] 

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010
phpBB SEO
[ Time : 0.080s | 16 Queries | GZIP : Off ]