Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
En "update" i vårt arbete! 
Författare Meddelande
Programmerare
Programmerare
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 30 jun 2008, 03:07
Inlägg: 5412
Mitt EgetForum: https://www.egensajt.se
Inlägg En "update" i vårt arbete!
Som många av er vet har vi haft stora problem med att gå över till vårt nya sätt att driva EgenSajt.se på. Från att ha varit endast en forumtjänst så är det nu ett vanligt webbhotell fast ett gratis sådant.

Vi har haft stora svårigheter att få alla förstå hur ett vanligt webbhotell fungerar och nödvändigheten att logga in i sin kontrollpanel, vi har ju som många vet tagit ut avgifter när man har underlåtit sig att följa våra instruktioner.

Slutfasen nu är att gå över till ett nytt automatiserat system för att ytterliggare öka support och minska vår arbetsbörda, och detta beräknas vara färdigt i slutet av maj.

En annan viktig sak jag har på mitt hjärta är att tacka alla de som både gladeligen betalade våra straffavgifter och de som mindre glatt gjorde detta!

På våra 3 tjänster, EgenSajt, GetWebs och Mi-Web tillsammans fick vi in sammanlagt 25000kr och vi har glädjen att berätta att varenda krona av dessa pengar kommer att komma alla våra kunder till del, eftersom det nya kundcentret totalt har kostat 8000kr samt utvecklingen av den nya kontrollpanelen för webbkonton kommer att kosta 20000kr och beräknas vara klar den 1 juni!


lör 01 maj 2010, 12:51
Profil
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 1 inlägg ] 

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010
phpBB SEO
[ Time : 0.071s | 16 Queries | GZIP : Off ]