Kategoriregler


Du måste skriva adressen för ditt forum när du ber om support, annars är risken stor att ditt inlägg blir raderat.



Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 1 inlägg ] 
Fel "Kan inte skapa katalogen" vid ladda upp bild 
Författare Meddelande

Blev medlem: sön 19 sep 2010, 15:00
Inlägg: 1
Mitt EgetForum: http://davidsmodeblogg.egenblog.se/
Inlägg Fel "Kan inte skapa katalogen" vid ladda upp bild
Min egenblog: http://davidsmodeblogg.egenblog.se/

* Jag hade ett problem

Hade default tema "Twenty Ten". Vill ändra bild i sidhuvudet. Panel>Utseende> Sidhuvud>Ladda upp en bild. Browsar till bilden i min dator och klickar "Ladda upp". Får fel-meddelande:

"Kan inte skapa katalogen /var/www/egenblog/wp-content/blogs.dir/1014/files/2010/09. Har servern skrivrättigheter till moderkatalogen?"

Har provat flera andra teman. Med de som har samma funktion blir det samma fel-meddelande.

Jag tänkte be er fixa det, och att ta god tid på er för att göra det på ett säkert och snyggt sätt. För "Twenty Ten"s fördefinierade alternativ är okej så länge. Men upptäckte att...

* Nu hade jag två problem

Det går inte att ändra tillbaka till "Twenty Ten". Finns inte som "tillgängligt tema".

Skulle kunna be er fixa båda problemen. Men det känns som lite mycket att kräva som gratis-kund, så strunta i det. (Har flyttat)


mån 20 sep 2010, 01:43
Profil
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.   [ 1 inlägg ] 

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010
phpBB SEO
[ Time : 0.073s | 18 Queries | GZIP : Off ]