Kategoriregler


Kategori användarna emellan, ge så mycket information om ditt forum som möjligt, så att andra vet vad de ska svara på. url och forumversion åtminstone.



Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Frågor om Stilar. 
Författare Meddelande

Blev medlem: fre 27 apr 2012, 14:50
Inlägg: 143
Mitt EgetForum: skoda.egetforum.se
Inlägg Frågor om Stilar.
Hej

Jo jag har en fråga om stilar.
Om jag installerar och väljer en annan stil än den som man har just nu.....kommer inlägg eller annat att försvinna eller se konstigt ut ?
Och skulle man inte vara nöjd, man man då bara skifta tillbaka...så ser allt ut som innan ?

Samt så har jag lite förslag ....

När man går in på Stilar och skall titta, så ser man små tumnaglar / bilder av hur det ser ut.
Men på detta sättet så kan man inte se HUR dom fungerar eller ser i i verkligheten.

Hade den inte varit bra att om man tex är intresserad av en viss stil, kunna klicka på den så att man kan få " prova" och se hur den fungerar och ser ut i verkligheten, innan man installera/väljer stilen till sitt forum ?

Ännu bättre hade varit om det hade gjort en slags kopia med ens forum och den nya stilen....på det sättet kan man absolut se hur allt skulle funka och se ut på ens forum.....utan att den installeras och påverkar ens forum...men det kanske är lite överkurs, men hade varit riktigt bra :)

Samt har ni haft funderingar på att lägga till lite mer stilar ?
Kanske lite mer snyggare och proffsigare ?

Med vänliga hälsningar
Morgan


lör 01 feb 2014, 12:12
Profil
Medhjälpare
Medhjälpare
Användarvisningsbild

Blev medlem: ons 28 sep 2011, 14:29
Inlägg: 137
Mitt EgetForum: http://www.egetforum.se
Inlägg Re: Frågor om Stilar.
Forumkoden är inte våran egen, utan det är phpBB-Forum, vilket vi inte har möjlighet att koda om.
Vi kan därför inte göra något åt hur stilar förhandsgranskas.

Dessvärre så finns det inte så mycket andra stilar och mallar att välja på för vår version av phpBB, och flera av de stilar och mallar vi har, har slutat utvecklas.


tis 04 feb 2014, 11:06
Profil
Programmerare
Programmerare
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 30 jun 2008, 03:07
Inlägg: 5412
Mitt EgetForum: https://www.egensajt.se
Inlägg Re: Frågor om Stilar.
mstoltz skrev:
Hej

Jo jag har en fråga om stilar.
Om jag installerar och väljer en annan stil än den som man har just nu.....kommer inlägg eller annat att försvinna eller se konstigt ut ?
Och skulle man inte vara nöjd, man man då bara skifta tillbaka...så ser allt ut som innan ?
Inget försvinner och man kan gå tillbaka som det var tidigare utan problem, hör av dig annars!


tor 13 feb 2014, 21:44
Profil
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 3 inlägg ] 

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010
phpBB SEO
[ Time : 0.085s | 16 Queries | GZIP : Off ]