Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
fanclub? 

Är du med i en fanclub?
Ja, absolut! 0%  0%  [ 0 ]
Nej, verkligen inte! 100%  100%  [ 4 ]
Antal röster : 4

fanclub? 
Författare Meddelande
Forumaktivist
Användarvisningsbild

Mitt EgetForum: diagnoser1.egetforum.se/
Inlägg fanclub?
Jag har tänkt ställa en fråga till dig som är medlem och skriver på det här forumet. Innan jag startade mitt eget Pet Shop Boys-forum hängde jag på andra forum om duon och på dom redan etablerade forumen verkar det vara ett krav eller hur man ska säga att man är med i bandets fanclub och kan dela med sig av idolbilder, fanträffar, d v s när man har fått träffa och bli fotad med den stora idolen. Visst är det ett bra ställe att hitta många bra bilder på, men jag kan inte skriva något, för jag har ingen som helst möjlighet att komma upp i samma nivå som dom.
Jag vill gärna gå med i Pet Shop Boys fanclub, men får inte för mamma och pappa. Dom säger att det inte är något att ha, att det för det första är alldeles för dyrt och för det andra att maan kan bli lurad spå in i h... Som exempel på det berättade mamma om någon som hade varit med i Carolas fanclub och var jättebesviken därför att det inte sköttes som det skulle och när denna någon kollade upp det hela visade det sig att det inte var artisterna själva som sköter det.
Det räcker egentligen med att besöka dessa forum http://www.tennant-lowe.com eller http://www.petshopboys-forum.com för att se hur fansen bär t-shirts med bilder på duon, polkagrisfärgade struthattar eller liknande för att visa att dom är riktiga fans. Det är precis som att dom som kan komma till forumet och publicera bilder på sig själva tillsammans med artisterna, deras dansare eller sig själva iklädda kläder eller liknande som dom har fått tag i via fancluben vinner dom mycket högre status än dom så kallade vanliga, enkla medlemmarna.
Jag har fått förklarat för mig att dessa fans har vigt sina liv åt att följa artisterna på deras turneer i alla olika länder dom besöker. På grund av mitt handikapp kan inte jag resa utomlands för att gå på konsert. Dels kan jag inte orientera mig och därför är det farligt eftersom jag kan komma bort och dels skulle jag aldrig kunna söka bidrag för att göra något sånt här.
Istället heter det bara att jag får se till att glömma det här. Det är inte lönt att ens fråga om jag får gå med i fancluben, för då slutar det barra med att jag måste lära mig att lägga dom tankarna på hyllan och i värsta fall får vi försöka att arbeta bort den typen av tankar. Är jag helt ensam om det här?
Om du som läser detta känner igen det här får du jättegärna kontakta mig. Antingen här på forumet eller på min hotmail. Vad tycker ni andra? Diskutera!

lör 08 nov 2008, 08:34
Profil WWW
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 1 inlägg ]