Här är det väl meningen att man ska få berätta om sitt forum vad jag förstår. Det behöver ju inte nödvändigtvis vara att göra reklam för det, eller hur

?
Det står en uppmaning att inte glömma länken, men jag hoppas inte det är obligatoriskt. På mitt forum är det nämligen inte tillåtet att lägga ut några länkar. Vi är inte med i katalogen heller.
Det började med att vara ett litet småmysigt undergroundforum till pudelforum. Vi var några stycken som tyckte det var kul att kunna skriva lite mer avslappnat och inte behöva ha så stränga regler.
Nu har tyvärr pudelforum lagt ner, så nu har det blivit lite av en anstormning till mitt, men det var ju inte alls det som var tanken från början.
Vi är nu snart 140 medlemmar, och har gjort 23000 inlägg sen det öppnade i november. All spridning sker via mail, så alla nya medlemmar är så att säga inbjuden av någon som redan är medlem.
Gäster kan för övrigt inte läsa något någonstans, så det är ingen mening att bara gå in och kolla. Man måste vara medlem och inloggad för att se nåt alls.
Det är ju inte alltid som det är trevligast på de största kalasen. Även små halvprivata forum kan bli väldigt mysiga, och man kan få fin kontakt med de andra deltagarna. Det är inte alltid storleken det kommer an på...