Kategoriregler

En tråd per forum! Endast för forum skapade hos oss, andra forums presentationer modereras och vid upprepade överskridelser kan användaren varnas eller bannas.

Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 
Forum utan länkar 
Författare Meddelande
Användarvisningsbild

Mitt EgetForum: http://ulrocks.egensajt.se
Inlägg Forum utan länkar
Här är det väl meningen att man ska få berätta om sitt forum vad jag förstår. Det behöver ju inte nödvändigtvis vara att göra reklam för det, eller hur :wink: ?
Det står en uppmaning att inte glömma länken, men jag hoppas inte det är obligatoriskt. På mitt forum är det nämligen inte tillåtet att lägga ut några länkar. Vi är inte med i katalogen heller.

Det började med att vara ett litet småmysigt undergroundforum till pudelforum. Vi var några stycken som tyckte det var kul att kunna skriva lite mer avslappnat och inte behöva ha så stränga regler.
Nu har tyvärr pudelforum lagt ner, så nu har det blivit lite av en anstormning till mitt, men det var ju inte alls det som var tanken från början.
Vi är nu snart 140 medlemmar, och har gjort 23000 inlägg sen det öppnade i november. All spridning sker via mail, så alla nya medlemmar är så att säga inbjuden av någon som redan är medlem.
Gäster kan för övrigt inte läsa något någonstans, så det är ingen mening att bara gå in och kolla. Man måste vara medlem och inloggad för att se nåt alls. :twisted:

Det är ju inte alltid som det är trevligast på de största kalasen. Även små halvprivata forum kan bli väldigt mysiga, och man kan få fin kontakt med de andra deltagarna. Det är inte alltid storleken det kommer an på... :wink: :D

tor 24 apr 2008, 20:01
Användarvisningsbild

Mitt EgetForum: http://northernhelicopters.egetforum.se
Alltså jag tycker att det e skit bra att man lägger ut sin länk på sitt forum här. Jag tycker själv att det e roligt att kolla hur andra har laggt upp sitt forum, och man får lite tips och idéer hur man själv kan göra.

hmmm lite svårt att få en bild av hur ditt/ert forum ser ut, så för mig känns det som att du lika gärna kunde ha struntat i att skriva om ditt/ert forum. Man får liksom ingen bild av det ändå.

Men det var min åsikt. :wink:

tor 24 apr 2008, 20:39
Profil ICQ WWW
Support
Support
Användarvisningsbild

Mitt EgetForum: guider.egetforum.se
Nej, det är inte nödvändigt att lägga ut en länk, men personligen anser jag lite att detta underforumet är till för att administratörer skall jämföra varandras forum och få idéer av varandra. Däremot tycker jag att det är kul att höra att det går bra även för ett forum som inte är ett öppet forum.

tor 24 apr 2008, 21:31
Profil ICQ
Användarvisningsbild

Mitt EgetForum: http://ulrocks.egensajt.se
:D Det vore ju inte så stor mening med att lägga ut nån länk heller. Det enda man möjligtvis kunde se är ju vilken stil som är använd, och det kan ju inte vara sådär väldigt intressant. :wink:

Det som jag tyckte jag kunde bidra med var just att ett forum kan vara intressant för sina deltagare även om det inte är så väldigt stort, eller det finns så många länkar till det. :D

tor 24 apr 2008, 22:51
Användarvisningsbild

Mitt EgetForum: http://northernhelicopters.egetforum.se
Nu kommer jag igen med mitt tyckande :lol:

Jag tycker då att ett forum ska vara, lockande och ha mycket aktivitet. Hällre massa glada männsikor som skriver ofta, än ett forum där det tar timmar innan nästa inlägg kommer... :smt026

Som mitt andra www.sweballs.egetforum.se

Där har vi reggade från Norge, Finland, Tysklan, Holland och England..

:smt064

tor 24 apr 2008, 23:01
Profil ICQ WWW
Support
Support
Användarvisningsbild

Mitt EgetForum: guider.egetforum.se
Nej, antalet medlemmar har inte alltid störst betydelse. Driver själv ett forum för ett ganska begränsat antal medlemmar, men det används friskt ändå.

tor 24 apr 2008, 23:02
Profil ICQ
Användarvisningsbild

Håller med ulrock helt, så har vi det oxå.

tor 24 apr 2008, 23:03
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 7 inlägg ]