Visa olösta trådar Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Aktuellt datum och tid: tis 08 jul 2025, 23:59
Kategoriregler
Kategori användarna emellan, ge så mycket information om ditt forum som möjligt, så att andra vet vad de ska svara på. url och forumversion åtminstone.
|
Sida 1 av 1
|
[ 7 inlägg ] |
|
Hur blir man av med otrevliga medlemmar?
Författare |
Meddelande |
skorpion76
Forumaktivist
Mitt EgetForum: diagnoser1.egetforum.se/
|
 Hur blir man av med otrevliga medlemmar?
Jag har en fråga om hur jag ska kunna bli av med medlemmar som bara ska förstöra hela tiden. Det är nämligen så att en av de medlemmar som jag ttidigare raderat har kommit tillbaka igen under ett nytt nick och på grund av att jag har accepterat den medlemmen är jag inte välkommen in på ett annat forum där jag tidigare varit medlem.
tis 07 jul 2009, 10:10 |
|
 |
South
Mitt EgetForum: http://pratqvarnen.egetforum.se
|
 Re: Hur blir man av med otrevliga medlemmar?
Nu har ju allt ordnat sig till det bästa, det hände oss flera gånger och nu har det hänt dig, och du har fått lite mer erfarenhet, nu är du tillbaka och ditt forum får en möjlighet att ta igen sig, nu försöker vi att aktivera det, lovar jag skall starta i alla fall en tråd om dagen 
|
ons 08 jul 2009, 19:58 |
|
 |
fjäll
|
Men ändock ha du en medlem som kallar folk för schizofrena ,personer som medlemmen inte ens känner  .
|
fre 10 jul 2009, 11:45 |
|
 |
skorpion76
Forumaktivist
|
Förlåt om inte jag lyssnade på dig till en början, men jag tycker att alla ska få en ärlig chans till att börja med. Människor går inte omkring med stämplar i pannan som talar om ifall de är ärliga/oärliga, trevliga/otrevliga. Det är först när du har lärt känna dem som du vet vilka du kan/inte kan lita på. På internet är det ännu svårare då man bara har ett inloggningsnamn som kan vara precis vad som helst och skriven text att förlita sig på.
fre 10 jul 2009, 14:21 |
|
 |
South
Mitt EgetForum: http://pratqvarnen.egetforum.se
|
Idag verkar forumet ha kommit igång igen, och vilken härlig förändring det blivit i tonen medlemmarna emellan, det blir nog bra det här 
|
fre 10 jul 2009, 17:52 |
|
 |
fjäll
|
Lycka till nu skorpan ,jag önskar dig all lycka till. hoppas det blev som du ville ,för som jag vet så är du en super trevlig människa ha de gott
|
fre 10 jul 2009, 19:20 |
|
 |
skorpion76
Forumaktivist
|
Ja, jag är helt och hållet beredd att hålla med dig där!
tis 15 sep 2009, 06:32 |
|
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 7 inlägg ] |
|