Visa olösta trådar Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Aktuellt datum och tid: ons 09 jul 2025, 19:25
Kategoriregler
Kategori användarna emellan, ge så mycket information om ditt forum som möjligt, så att andra vet vad de ska svara på. url och forumversion åtminstone.
|
Sida 1 av 1
|
[ 5 inlägg ] |
|
Författare |
Meddelande |
äggfot
|
 Smilies i popupfönster
Går det att fixa så smiliesarna på vårt forum går att öppna i ett popupfönster? Som det är nu visas alla bredvid svarsrutan och det ser inte riktigt klokt ut :/ Ser nu att man kan öppna popupfönster här för att se fler smilies... vårt forum är http://mhforum.phpsite.se
|
lör 20 mar 2010, 15:00 |
|
 |
SvartaKatten
Support
Mitt EgetForum: www.egetforum.se
|
 Re: Smilies i popupfönster
Det kan vara så att ditt forum använder en stil där smileysarna inte öppnas i en pop-up, men jag tror att i stort sett alla andra stilar öppnar de i en pop-up, så det enklaste är nog att byta stil.
_________________ "I have my shit together... I just can't remember where I put the pile."
|
lör 20 mar 2010, 17:52 |
|
 |
äggfot
|
Har nu testat alla stilar i forumet och det fanns ingen stil där man kunde öppna popupfönster för att se alla smilies
|
lör 20 mar 2010, 21:09 |
|
 |
Ahlqvist
|
Om du väljer 'Redigera Smilies' och sen tar bort bockarna från 'Visa på inläggssidan' så hamnar de i en popup ruta. Iaf hos mig. Hoppas det hjälper.
Mvh: Eddy Ahlqvist
|
lör 20 mar 2010, 21:25 |
|
 |
SvartaKatten
Support
Mitt EgetForum: www.egetforum.se
|
Tack Ahlqvist!  Nu blev jag lite klokare också.
_________________ "I have my shit together... I just can't remember where I put the pile."
|
sön 21 mar 2010, 09:48 |
|
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 5 inlägg ] |
|