Umbrella: administratör, dvs jag, vill gärna presentera f.2.f forumet, kan tolkas som face to face, vilket var min undermening... men url adressen är future2flash...nå...
http://future2flash.phpbb2.se/forum/index.php
Forumet är allsidigt, där alla sorters politiska åsikter är välkommet, även religiösa, min tanke är att välkomna människor från all världens håll då jag själv är flerspråkig, framförallt engelskan är ju tillåtet, då jag talar det flytande.
Forumet är inriktad på en allsidig debatt, där allt från allvar, seriositet till flams och skratt mellan medlemmar skall fröjdas och utvecklas.
Med tiden när detta nya forum får fler medlemmar hoppas jag, kommer det att bli tävlingar som: årets debattör, årets nykomling, årets spammare och/eller årets troll utfästas m.m, för att höja till en positiv stämning, där priser utdelas till vinnarna... samt en tankeställare till dom andra...he he
Alla är välkomna att regga sig och föra en intressant debatt, samt använda sig av den utomordentliga men svåra argumentationstekniken, dvs mot åsikten, inte personen.
mvh/ Umbrella